.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجراي 938 طرح خوداشتغالي در آمل

فرماندار آمل گفت: 938 طرح خوداشتغالي با 181 ميليارد و 480 ميليون ريال سرمايه‌گذاري سبب كارآفريني شد.

يدالله اكبرزاده از پيشرفت فيزيكي 25 درصدي پروژه بزرگ سد هراز اين شهرستان خبر داد و بيان داشت: در شهرستان آمل تعامل خوبي بين مردم و مسئولان در راستاي بالندگي، وفاق، همدلي و تعامل شهري ايجاد شده است و اين همدلي براي پيشرفت‌هاي بزرگ ادامه دارد.
وي با اشاره به تقديم 40 شهيد در شش بهمن سال 1360 در حماسه مردمي اين شهرستان افزود: با هماهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مطالب و دست‌نوشته‌هايي درباره ششم بهمن گردآوري شده و بنا به فرمايشات حضرتعالي كه تاكيد داشتيد اين واقعه حماسي مردمي در تاريخ ماندگار شود، بنياد ششم بهمن در آينده‌اي نزديك تشكيل مي‌شود.
نماينده عالي دولت در آمل با اشاره به بحث اشتغال در اين شهرستان گفت: در سال گذشته 135 پروژه عمراني در سطح شهرستان با اعتباري بالغ بر 313 ميليارد و 449 ميليون ريال در راستاي پيشبرد اهداف والاي انقلاب اسلامي به بهره‌برداري رسيده است.
وي افزود: 938 طرح خوداشتغالي نيز با 181 ميليارد و 480 ميليون ريال سرمايه‌گذاري سبب كارآفريني شد و همچنين با توجه به اينكه اين شهرستان 46 درصد صنعت استان را در خود جاي داده است تعداد 4 هزار و 774 فرصت شغلي ايجاد شد.
فرماندار آمل با تاكيد ايجاد سد هراز براي تامين آب شرب و زارعي كشاورزي استان يادآور شد: در اين پروژه بزرگ استاني با قرارگاه خاتم‌الانبياء قراردادهاي لازم منعقد شد و تاكنون اين پروژه 25 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است كه با توجه به مدت زمان اجراي پروژه امري بي‌نظير بود.
وي با اعلام اينكه هم‌اكنون در آب شرب و زراعي مشكلات زيادي داريم، عنوان كرد: اين سد آب شرب پنج شهر آمل، محمودآباد، فريدونكنار، بابلسر و بابل را تامين كرده و آب زراعي بيش از 100 هزار هكتار زمين زراعي را پوشش مي‌دهد.
اكبرزاده با بيان اينكه آمل در گذشته از نعمت گاز محروم بود، گفت: هم‌اكنون حدود 300 ميليارد ريال وام براي ادامه روند گازرساني اين شهرستان مصوب شد و تا پايان سال 1391 تمام روستاهاي جلگه و دشت آمل از نعمت گاز بهره‌مند مي‌شوند.

‌* كلنگ گازرساني به بخش لاريجان آمل شنبه آينده به زمين مي‌خورد
اكبرزاده با اعلام اينكه شنبه آينده كلنگ پروژه گازرساني بخش لاريجان به زمين مي‌خورد، بيان داشت: هماهنگي لازم براي گازرساني از مسير مشاء و بالادست رودهن انجام شده و مطالعات لازم در اين زمينه به اتمام رسيده است.

* كليد 700 واحد مسكن مهر آمل تا پايان سال به صاحبان مسكن تحويل داده مي‌شود
فرماندار آمل با اشاره به روند اجرايي پروژه مسكن مهر اين شهرستان يادآور شد: آمل نخستين شهري بود كه مسكن مهر را آغاز كرده و با توجه به روند مطلوب رو به رشد تا پايان سال كليد بيش از 700 واحد مسكوني به صاحبان‌شان تحويل داده مي‌شود.
وي افزود: هم‌اكنون 3 هزار و 200 واحد مسكن مهر اين شهر در حال ساخت است.
اكبرزاده درباره ديگر پروژه‌هاي عمراني آمل خاطرنشان كرد: با توجه به تاريخي بودن و گذشتن اعتبار استفاده پل‌هاي 12 چشمه و معلق، پل شهداي ششم بهمن سوم خرداد ماه همزمان با سالروز فتح خرمشهر در سال ‌جاري افتتاح شده و همچنين پل امام حسين (ع) نيز در هفته دولت به بهره‌برداري مي‌رسد.
نماينده عالي دولت در آمل در مورد بيمارستان 160 تختخوابي گفت: بيمارستان 160 تختخوابي اين شهرستان در سه راهي امامزاده عبدالله (ع) از طرح‌هايي بود كه همزمان با بيمارستان شهرستان چالوس كار خود را آغاز كرده و تا پايان سال افتتاح مي‌شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.